Paniekdienst
Heb je NU een probleem?
Een groot probleem?
Iets met je site of nieuwsbrief dat zo snel mogelijk moet worden opgelost?
Laat het me weten en ik help je. Speciaal voor jou maak ik binnen 12 uur ruimte in mijn agenda. Ik laat alles uit mijn handen vallen en kijk ik met volle aandacht naar jouw probleem. Ik doe mijn uiterste best het voor je op te lossen.
Gebruik maken van mijn paniekdienst?
Mail naar info@torin.nl met in het onderwerp iets als spoed, paniek, haast. Zet in die mail zo nauwkeurig mogelijk wat er aan de hand is:
- Probeer de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat probeerde je te doen? Welke stappen heb je genomen en op welk moment ging het fout?
- Welke link geeft de error? Alleen je homepage of geldt het ook voor andere pagina’s van je website? Geldt het ook voor de beheerderskant van je site?
- In welke browser? Probeer meerdere browsers (denk aan Chrome, Firefox, Edge en Safari) en vertel waar het wel of niet lukt.
- Gaat het op je computer mis? Onderzoek of het op je mobiele apparaat wel werkt (en andersom).
- Is het ook zo als je het via een andere internetverbinding probeert? Misschien mag je even op het netwerk van de buren of probeer je het via de databundel van je telefoon.
- Maak screenshots van de foutmelding en stuur deze mee;
- Stuur mee vanaf welk IP-adres je werkt. Dat vindt je via deze link.
- Stuur mee welke meldingen je van je webhost hebt ontvangen of welke technische mailtjes je vanaf je website hebt gekregen.
Stuur me vervolgens een sms, of bel me, om me te laten weten dat je me nodig hebt.
Ik ga zo snel mogelijk aan de slag en bel je zodra het gefixt is.
Kosten
De factuur wordt gebaseerd op het tarief van €180 per uur excl. 21% BTW.